Близько 300 тисяч послуг надали мешканцям Полтавського району, 254 тис. – Кременчуцького, 194 тис. – Лубенського, 161 тис. – Миргородського. Лідерами за кількістю звернень стали Кременчуцька, Полтавська, Пирятинська, Лубенська, Миргородська і Хорольська ТГ.
Найчастіше люди зверталися із запитами щодо державної реєстрації місця проживання та нерухомого майна, вирішували питання соціального характеру. Крім цього, попит мали послуги Державного земельного кадастру, сфери захисту ветеранів війни та членів їх сімей, а також паспортні.
«Мережа надання адміністративних послуг в області щороку розширюється. Докладаємо максимум зусиль, щоб якість і доступність обслуговування покращувалися. Також цьому сприяє використання цифрових інструментів та автоматизація робочих процесів. Разом наближаємо послуги до людей», – зауважив т.в.о. начальника Полтавської ОВА Володимир Когут.
Торік було створено ще 43 віддалених робочих місця адміністратора. Нині мережа ЦНАПів на Полтавщині зросла до 208 пунктів. Усі забезпечені інформаційними системами, що дозволяє зменшити обсяг паперових документів. Також вони мають власні вебсайти, доступ до Інтернету для відвідувачів, використовують шеринг е-документів за принципом Дія.QR. А завдяки модулю оцінки рівня задоволеності суб’єктів звернення кожен може залишити відгук, щоб впливати на покращення якості послуг.
Підпишіться, щоб отримувати листи.