21 травня 2025, 15:38
Мета ініціативи – привернення уваги суспільства до потреби створення доступного середовища та рівних можливостей для всіх громадян, підвищення обізнаності про рішення та реформи у контексті формування безбар’єрних просторів, сервісів та інформації, а також сприяння розвитку культури поваги та гідності.
ЦНАПи Полтавської області активно долучаються до реалізації безбар’єрного підходу у сфері адміністративних послуг.
20 травня відбулася онлайн-зустріч «Година безбар’єрності для працівників ЦНАПів у територіальних громадах. Популяризація довідника безбар’єрності. Безбар’єрні послуги вже сьогодні». Захід організовано Управлінням цифрової трансформації спільно з Департаментом будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної військової адміністрації. Під час заходу обговорили практики впровадження безбар’єрних рішень та сервісів, а також використання інструментів Довідника безбар’єрності в роботі центрів.
Варто відмітити, що у ЦНАПах регіону динамічно впроваджуються технічні та організаційні рішення для покращення інклюзивності сервісів. У Центрах надання адмінпослуг реалізують технології для обслуговування людей із порушеннями зору та слуху, облаштовують зони для відвідувачів старшого віку та родин із дітьми, запроваджують електронну чергу й надають консультації щодо онлайн-послуг.
Прагнемо, щоб державні сервіси були доступними для всіх. Поточні результати в регіоні:
- в усіх громадах та ЦНАПах області створено офіційні сайти, з яких 52 сайти громад і 55 сайтів ЦНАП адаптовано для осіб з порушенням зору;
- у 45 ЦНАПів доступна послуга онлайн-запису – через офіційні сайти або підсистему Платформи Центрів Дія;
у всіх ЦНАПах впроваджено шеринг електронних документів через Дія.QR;
за результатами оцінки доступності: 20% приміщень ЦНАП є безбар’єрними, ще 52% — частково безбар’єрні.
Окремий напрям роботи – підвищення цифрової обізнаності працівників. Фахівці ЦНАПів та органів місцевого самоврядування постійно проходять навчання, зокрема на платформі Дія.Освіта, за темою «Безбар’єрність».
Забезпечення рівного доступу до послуг – ключовий пріоритет у розбудові сучасного державного сервісу!
#тиждень_безбарєрності
Інклюзивний Простір 2
ЦНАП
Підпишіться, щоб отримувати листи.