27 травня 2025, 15:00
Грошова виплата доступна для громадян в яких був знищений приватний житловий будинок і які мають земельну ділянку у власності, де вони бажають звести нове житло.
Перші 400 заявників вже отримали кошти першого траншу на суму 521 млн грн.
Що необхідно для отримання другого траншу?
підготувати проєктну та кошторисну документацію відповідно до вимог законодавства і завантажити її в Єдину державну електронну систему у сфері будівництва
розпочати будівельні роботи
витратити 90% коштів першого траншу
подати повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок будівельних робіт — через ЦНАП або портал Дія
подати повідомлення про готовність до проміжної верифікації. Це можна зробити через застосунок Дія в розділі “єВідновлення - Виплата на будівництво”. Там необхідно буде завантажити підтверджуючі документи та фото будівництва.
Кошторисна документація має бути розроблена сертифікованими фахівцями та завантажена в Єдину державну електронну систему у сфері будівництва.
Після реєстрації повідомлення про зміну даних, Комісія місцевої влади має провести перевірку будівництва, кошторису та підтверджуючих документів.
Сервіс єВідновлення та Реєстр пошкодженого і знищеного майна реалізуються Міністерством розвитку громад та територій України та Міністерством цифрової трансформації України у межах проєкту “Цифровізація для зростання, доброчесності та прозорості” (UK DIGIT), що виконується Фондом Євразія та фінансується UK Dev. Партнер проєкту – Фонд Східна Європа.
Підпишіться, щоб отримувати листи.