• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Триває відбір на посади фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб

23 липня 2025, 09:46

  • Управління у справах реінтеграції, соціального захисту ветеранів та внутрішньо переміщених осіб
Фахівці З Супроводу Ветеранів

На платформі е-Ветеран відкрита можливість подати заяву на участь у відборі на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб (https://mva.gov.ua/veteranam в розділі е-ветеран  - електронні сервіси).

Фахівець - це перша особа, яка зустрічає ветерана чи ветеранку після повернення в громаду, а також допомагає їхнім родинам та сім’ям полеглих Героїв. Забезпечує інформаційний супровід та підтримку, консультує щодо отримання статусів, пільг, послуг, житла, проходження реабілітації, працевлаштування, започаткування власної справи, надає юридичну допомогу.

По суті, фахівець є інформаційним радником для ветеранів, членів їхніх родин та сімей загиблих Захисників і Захисниць. Він допомагає, заповнює документи, координує ветерана, спрямовує, представляє інтереси, роз’яснює права.

Терміни поетапної подачі:

ІІ етап – до 31 липня 2025 року;

ІІІ етап – до 31 серпня 2025 року;

IV етап – до 30 вересня 2025 року;

V етап – до 31 жовтня 2025 року.

Вартість – безкоштовно.

Ви можете подати заяву, якщо:

  • громадянин України;
  • маєте рівень освіти не нижче бакалавра в галузях знань: А «Освіта» (усі спеціальності);
  • В «Культура, мистецтво та гуманітарні науки» (В8 «Богослов’я», В9 «Історія та археологія», В11 «Філологія (за спеціалізаціями)», В14 «Організація соціокультурної діяльності»);
  • С «Соціальні науки, журналістика та інформація» (С1 «Економіка», С2 «Політологія», С3 «Міжнародні відносини», С4 «Психологія», С5 «Соціологія», С7 «Журналістика»);
  • D «Бізнес, адміністрування та право» (D1 «Облік і оподаткування», D2 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», D3 «Менеджмент», D4 «Публічне управління та адміністрування», D5 «Маркетинг», D6 «Секретарська та офісна справа», D8 «Право», D9 «Міжнародне право»);
  • F «Інформаційні технології» (усі спеціальності);
  • G «Інженерія, виробництво та будівництво» (усі спеціальності);
  • I «Охорона здоров’я та соціальне забезпечення» (усі спеціальності);
  • J «Транспорт та послуги» (J4 «Охорона праці»);
  • К «Безпека та оборона» (усі спеціальності);
  • маєте реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (за наявності).

Для подання заяви необхідно:

  • електронний підпис (файловий ключ, апаратний ключ або Дія.Підпис);
  • документ про освіту;
  • паспорт громадянина України (ID-картка);
  • РНОКПП (за наявності);
  • довідка медико-соціальної експертної комісії (за наявності);
  • резюме у довільній формі (з контактами, освітою, досвідом роботи, професійними навичками).

Щоб подати заяву необхідно:

  • авторизуватися у кабінеті на eveteran.gov.ua за допомогою електронного підпису;
  • покроково заповнити онлайн-форму заяви та пройти онлайн тестування;
  • переконатися, що відомості в заяві є коректними і достовірними;
  • підписати заяву за допомогою електронного підпису.

Відповідальність за достовірність відомостей у заяві, несе заявник. Заяву буде надіслано до Мінветеранів, де буде перевірено наявність статусу для отримання переваги під час відбору.

За умови рівних результатів проходження кандидатами відбору на посаду фахівця із супроводу перевага буде надаватися кандидату, який має статус ветерана війни або особи, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, або постраждалого учасника Революції Гідності, або члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, або члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи загиблої (померлої) Захисниці України та перебуває на обліку в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни.

Приналежність кандидата до однієї з цих категорій осіб є додатковою, але не виключною перевагою. Головним пріоритетом при відборі кандидатів на посаду фахівця із супроводу є їхні професійні якості.

Подати можна не більше однієї заяви від однієї особи. Відправлену заяву відредагувати не можна.

Наступні кроки:

  • проведення тестування (психологічне та на знання законодавства);
  • проведення співбесіди;
  • працевлаштування в комунальній установі/закладі, комунальному некомерційному підприємстві (за умови успішного проходження відбору);
  • навчання / підвищення кваліфікації відповідно до професійного стандарту.

В 2025 році фінансування витрат на виплату заробітної плати фахівцю здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, відповідно до постанови КМУ від 24.01.2025р. № 67 «Деякі питання забезпечення діяльності фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб».

Поділитись

Теги

ветерани
Полтавщина
захисники і захисниці

Новина за темою

Безоплатна правнича допомога для військовослужбовців та родин загиблих: підтримка там, де це найпотрібніше
23/07/2025
У Полтавській ОВА відбулася нарада щодо реалізації ветеранської політики в регіоні
23/07/2025
Триває подача заявок від ветеранів та ветеранок для участі у проєкті з залучення у сферу транспорту та логістики!
23/07/2025

Останні новини

Більше новин
Обласний огляд-конкурс «Маруся Чурай» відбувся в Омельницькій громаді Обласний огляд-конкурс «Маруся Чурай» відбувся в Омельницькій громаді
26/07/2025
На платформі Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» створено Путівний тест
26/07/2025
Готуємо більше неприємностей для ворога – звернення Президента
25/07/2025
Синоптики прогнозують грозу на Полтавщині
25/07/2025
Володимир Когут привітав медичних працівників Полтавщини з професійним святом
25/07/2025
Ще три навчальні заклади Полтавщини отримали шкільні автобуси
25/07/2025
В ДСЗН провели консультаційну нараду з будинками-інтернатами щодо організації надання соціальних послу
25/07/2025
Полтавська ОВА розширює коло партнерів для реалізації флагманського проєкту Мінрозвитку «Рух без бар’єрів»
25/07/2025
Програма підтримки мікропідприємництва «Перезавантаження»
25/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту