Заступник директора Департаменту економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій ПОВА Андрій Сорочинський зауважив, що культурно-туристична співпраця та креативні індустрії – не лише іміджевий крок, а й реальна економічна вигода.
«Полтавщина має всі ресурси, щоб стати регіональним центром туризму та креативної економіки, а бізнес може бути рушійною силою цього процесу. Наша область має багату історико-культурну спадщину, відома архітектурними пам’ятками, музеями, фестивалями, гастрономічними традиціями, – сказав Андрій Сорочинський. – Для бізнесу це є можливістю створювати продукти та послуги, які привертають туристів і приносять прибуток: від готельного бізнесу й гастрономії до сувенірної продукції. Підприємці, які підтримують культурні та туристичні проєкти, отримують імідж соціально відповідального та прогресивного бізнесу. Це відкриває двері до нової аудиторії, формує лояльність клієнтів і зміцнює довіру партнерів».
Детально про співпрацю з питань культури, туризму та креативних індустрій Полтавської області поінформувала заступник директора Департаменту культури і туризму Полтавської ОВА Лілія Федорченко.
«Для нашої області важливо створювати майданчики для представлення представників бізнесу у сферах культури, туризму та креативних індустрій. Це і круглі столи, і мастер-класи, і крафтові ярмарки, і благодійні заходи. Найближчий відбудеться вже наступного тижня. Запрошуємо долучитися. Важливий момент – забезпечуємо учасників усім необхідним. Полтавщина щороку представляє свій туристичний, мистецький продукт на всеукраїнському рівні. Після цього не одна успішна колаборація була створена. Щодо співпраці у грантовій діяльності, маємо партнерів, з якими понад десять років створюємо продукти. Це гра в довгу: один проєкт перероджується в інший. Є чимало успішних прикладів. Ми завжди відкриті до співпраці», – зазначила Лілія Федорченко.
Під час онлайн-зустрічі роз’яснили питання кластеризації локального бізнесу, залучення інвестицій для реставрації об'єктів культурної спадщини та поточних ремонтів закладів культури, а також грантів для креативних індустрій. Окремо обговорили участь бізнесу в фінансуванні великих соціокультурних заходів, фестивалів.
Лілія Федорченко
Туризм (1)
Конгрес (2)
Підпишіться, щоб отримувати листи.