Кожне третє повідомлення стосувалося соціальної сфери. Найбільше заяв надійшло з проханням про виділення грошової допомоги на лікування чи вирішення інших побутових проблем.
У кожному п’ятому зверненні жителі громад висловлювали зауваження до проблематики у сфері ЖКГ, зокрема, забезпечення стабільної послуги електропостачання.
Нагальними для вирішення залишаються окремі питання зі сфери благоустрою, охорони здоров’я та освіти. Разом більше 10 заяв.
Традиційно, більш активними є жителі Полтавської громади – кожне третє звернення. Також, надходили непоодинокі дзвінки з Кременчуцької, Гадяцької. Глобинської, Хорольської ТГ.
Із 120 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії.
За результатами опрацювання порушених раніше питань близько 90 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Кожне сьоме вирішено позитивно. Зафіксовано дві подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.