Більше 80 заявок отримано на лінії з питань рекрутингу та для родин мобілізованих. У переважній більшості випадків інформацію чи роз’яснення заявникам було надано відразу. А ті питання, що потребували додаткового вивчення, сформовані у відповідні звернення – всього близько 750.
Від початку року спостерігається стабільна тенденція – домінуючою залишається тематика соціального захисту населення – 1,3 тис., або кожне третє звернення. Переважали прохання, щодо призначення і виплати різного виду державної грошової підтримки – більше 600, у тому числі для ВПО – майже 200, а також надання гуманітарної і матеріальної допомоги – близько 500 заяв.
Не менш важливою є тема житлово-комунального господарства області. Майже 20 відсотків або близько 900 звернень стосувалося саме даної тематики. Як правило, переважали зауваження користувачів комунальними послугами щодо їх неякісного надання чи відсутності. Насамперед, електропостачання – кожне третє повідомлення цієї тематики. Газу, опалення чи води – понад 130 скарг.
Серед іншого, досить частими були прохання про врегулювання різноманітних ситуацій у сфері охорони здоров’я, благоустрою, аграрної політики та декомунізації.
Лідерами за кількістю звернень, традиційно, стали Полтавська, Кременчуцька, Лубенська, Миргородська громади.
Близько 85 відсотків заяв та скарг було опрацьовано місцевими громадами та органами влади. Заявникам надіслано письмові відповіді з роз’ясненнями, практично кожне шосте – вирішено позитивно. Зафіксовано понад 40 подяк.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230.
Також є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.