• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Звернення онлайн до органів влади – простий спосіб бути почутим

28 липня 2025, 10:56

  • Апарат
Телефон

Кожен має право звертатися до органів влади різного рівня зі своїми пропозиціями, скаргами та заявами. Це невід’ємне право, яке гарантовано Конституцією України і не може бути обмежено, навіть, під час режиму воєнного стану.

У свою чергу органи влади та їх посадові особи мають обов’язок розглянути ці звернення, максимально сприяти вирішенню порушених питань та відповісти заявнику у визначений законом термін.

Не обов’язково потрібно йти до поштового відділення, стояти в чергах, витрачати кошти щоб відправити листа.

Звернутися можна онлайн, різними доступними способами. Це – швидко, зручно і безпечно.

Найбільш поширеним є звернення на гарячу телефонну лінію Обласного контактного центру ОВА: 0800502230. Лінія безкоштовна і  працює цілодобово. Оператори центру готові уважно вислухати кожного, ретельно зафіксувати всі деталі проблемного питання, надати відповідну довідкову інформацію. У разі потреби – зареєструвати офіційне звернення.

Від початку року уже надійшло більше 3 тис. дзвінків, а від початку роботи центру загалом було опрацьовано більше 200 тис. звернень.

Також є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  Цей сервіс дозволяє будь-якої миті оформити свою заяву чи скаргу та не чекати вільного оператора на лінії.

Цілодобово приймає повідомлення й електронна пошта контактного центру: [email protected]  

Фахівці центру контролюють стан розгляду заяв не лише отриманих безпосередньо від заявників, а й інтегровано співпрацюють з контакт-центрами міністерств та Урядовою гарячою лінією.

Саме остання має у своєму розпорядженні найбільші можливості для онлайн звернення. Відомий в усіх куточках нашої країни короткий номер 15-45, безліч спеціалізованих ліній, чат-бот, мобільний додаток, веб-сайт, електронна пошта, лінія для дзвінків з-за кордону, відеозв’язок для громадян з порушенням слуху – все це створено як унікальний гуманітарний та комунікаційний проєкт, що є головним та спрямовуючим флагманом у Єдиній системі опрацювання звернень до органів влади.

Більше інформації за посиланням.

 

Поділитись

Теги

контакт-центр
Полтавщина
звернення

Новина за темою

До контактного центру Полтавської ОВА надійшло 56 звернень з питаннь аграрної сфери
28/07/2025
За перше півріччя 2025 року до контактного центру надійшло більше 4 тис. звернень
28/07/2025
Продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА
28/07/2025

Останні новини

Більше новин
Наразі в області працевлаштовані понад 60 помічників ветеранів, – Антон Чубенко Наразі в області працевлаштовані понад 60 помічників ветеранів, – Антон Чубенко
28/07/2025
Кременчуцький денний центр: місце професійної допомоги, розуміння та підтримки
28/07/2025
Дитина, постраждала від війни в Україні: хто і як може отримати цей статус
28/07/2025
За тиждень на Полтавщині відремонтували ще 31,2 тис. м² доріг
28/07/2025
На Полтавщині вшанували пам’ять страчених, закатованих та загиблих у полоні українців
28/07/2025
Для посадовців, відповідальних за роботу з персоналом, проведено навчання за програмою: «Трудові відносини: організація роботи ветеранів та ветеранок па публічній службі»
28/07/2025
Що робити в разі ДТП та як працює автоцивілка — новий освітній серіал про безпеку та права водіїв на Дія.Освіта
28/07/2025
Стартував тиждень боротьби з вірусними гепатитами
28/07/2025
Реєстр порушників: як він працює, хто і коли в нього потрапляє
28/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту